Musik på Spotify : The Waymaker Band - Soldiers Under Command 2020

Omslaget till Singeln 
Riktigt läckert måste jag säga.









Musiker


Jani Stefanovic - Gitarr, Bas, Keyboards & Sång
Katja Stefanovic - Sång
Christian Liljegren - Sång

Gästmusiker

CJ Grimmark - Gitarr
Alfred Fridhagen - Trummor


Låtlista


Soldiers Under Command (Styper Cover)

låten är 5:07





"The Waymaker - ett nytt metalband bestående av Christian Liljegren 
(Narnia, Audiovision, ex. Divinefire),
Jani Stefanovic (Solution 45, Zhakiah, ex. Divinefire)
Katja Stefanovic.



Christian Liljegren (Narnia, Audiovision) och Jani Stefanovic (Solution 45, Zhakiah, Miseration) spelade ihop i Divinefire och gjorde 5 album tillsammans, som nådde framgångar världen över. Den tredje viktiga spelaren i trion är Jani’s fru- Katja Stefanovic (solo artist, ex. Random Eyes)."



Soldiers Under Command är en Stryper cover och jag har redan bloggat om den innan 


Måste nog säga att Waymakers version slår orginalet med hästlängder.
Riktigt bra sång med alla tre och låten har fått sig ett rejält lyft om man jämför med orginalversionen

Det är Kristen Metal och det är magisk bra. Det kan inte bli bättre. Det vattnas i munnen över att skivan kommer snart. Men jag önskar verkligen att det kan komma lite tidigare än till september.
Men vi får njuta av singeln först och jag vill verkligen ha mera.


Ser fram emot skivan som kommer ut i september och jag kan knappt vänta på att den skall landa i min brevlåda. Det blir både LP:n & CD.n var så säkra på det


Vrid upp volymen och bara njut ordentligt av härlig Kristen Power Metal











Skivan släpps i september
Kommer blir ett köp var så säker






Kommentarer