Böcker: Drakens dotter. Resans början - Ulrica Edvinsson Sundin 2017 / 2023


Omslaget till boken



Baksidan


Bilder


Texten i boken



Originalupplagan till vänster
Nyutgåvan till höger





Jag vet att jag redan har bloggat om denna bok innan för någora år sedan.
Men Ulrica har gett ut boken igen i en Illustread upplaga & ny layout.
Självklart så var jag nyfiken på att få tag på ett exemplar & jag lyckades






Den 9 December 2023 var det dags för TellUs bokfestival är en mötesplats för förlag, författare, föreningar, bokälskare och berättare inom alla branscher och uttryck.
Föreläsningar, workshops, boksläpp, prova-på, julklappsfynd och mycket mer för hela familjen.



Visste att hon skulle vara där så jag måste
få passa på att tag på böckerna.





På Första parkett Ulrica är till höger


Ulrica Edvinsson Sundin 



Ulrica Edvinsson Sundin  alltid lika glad 


Drakens Dotter Böckerna 


Det börjar bli många böcker nu 




Hela Samlingen av Drakens Dotter


Bokryggarna







Det är som att hälsa på en kär gammal vän när man öppnar boken igen.
Nyutgåvan är verkligen ett mästerverk & resan börjar om igen.



Kommentarer