Vinylsinglar: TV Eye - In Sanity We Trust 2022


Omslaget till singeln


Baksidan med låtlista + bandet 


LP:n är Rosa 


Ettikten 


Skivbolaget 






Musiker

Mr Everglade - Bas
Psychopatrick - Trummor
Mat Detective - Elgitarr
Johnny Rocket - Sång & Gitarr




Låtlista 

A-Sidan


Fact Up
Night Club
Forward
Insanity
Violated By A Dot


B-Sidan


Air Raid Alarm
Mind Set And Match
This Is A Quiz Kid
You Tell Me
Sharp Objects

Skivan är ca 13 min lång å är Rosa färgad 



TvEye med nytt material inte illa måste man säga. å denna gång får vi en 10 tums singel 
som innehåller 10 låtar på drygt 13 minuter bjuds det på.

Punkrock i den tidiga amerikanska skolan. Ramones & The Clash tycker jag att jag hör vissa stunder  Dom ibland lite aviga ackordsföljderna som dom ofta använder gör dom ju betydligt mer intressanta i mina öron än andra band jag hört i denna förgreningen av punk. Det är en jävla energi, en positiv sådan, det ganska snälla framförandet till trots.  en jävligt positiv överaskning måste jag säga.
Synd bara att det är för kort skivan. Men det är ändå riktigt bra gammaldags Punk vi hör.




 





Betyg 3/5 

Kommentarer