Musik på CD : TV Eye - In Sanity We Trust 2022


Omslaget till CD:n


Låtlista + bandet 


CD:n


LP:n till vänster & CD till höger 







Musiker

Mr Everglade - Bas
Psychopatrick - Trummor
Mat Detective - Elgitarr
Johnny Rocket - Sång & Gitarr




Låtlista CD:n

Fact Up
Night Club
Forward
Insanity
Violated By A Dot
Air Raid Alarm
Mind Set And Match
This Is A Quiz Kid
You Tell Me
Sharp Objects

Bonuslåt på CD:n som bara finns utgiven på Kassett

Lonley 

Skivan är ca 13 min lång


TvEye med nytt material inte illa måste man säga. å denna gång får vi en 10 tums singel
som innehåller 10 låtar på drygt 13 minuter bjuds det på.


Punkrock i den tidiga amerikanska skolan. Ramones & The Clash tycker jag att jag hör vissa stunder Dom ibland lite aviga ackordsföljderna som dom ofta använder gör dom ju betydligt mer intressanta i mina öron än andra band jag hört i denna förgreningen av punk. Det är en jävla energi, en positiv sådan, det ganska snälla framförandet till trots. en jävligt positiv överaskning måste jag säga.
Synd bara att det är för kort skivan. Men det är ändå riktigt bra gammaldags Punk vi hör.


 





Betyg 3/5

Kommentarer