Vinylsinglar: Eleine - Die From Within 2021


Omslaget till singeln
Riktigt läckert 

 



Baksidan med låtlistan 




Singeln är kolsvart 



Etiketten 





En liten lapp satt på framsidan 





Det finns 3 olika  utgåvor till av denna singel 
Den silvriga splatter & Guldsplatter var slutsålda så 
Det fick bli en svart skiva istället 






Musiker

Madeleine Liljestam – Sång
Rikard Ekberg – Gitarr & Sång
Jesper Sunnhagen – Trummor
Anton Helgesson – Bas


Låtlista



A-Sidan

Die From Within 
The World We Knew


B-Sidan

Die From Within (Symphonic Version)
Story Untold (Symphonic Version)


Denna utgåva är limiterad i 300 exemplar



Skivan är väl mest för samlare eller stora fans. 
Men jag är väldigt svag för denna låt å den växer vid varje omlyssning. 
Jag kan inte komma ifrån att det Growlas lite ändå. Men med tiden så stör det mig inte alls.
Även om jag inte är så förtjust i Growl. 

Madeleine Liljestam s röst ger mig gåshud varje gång jag lyssnar på Eleine WOW




Betyg 4/5 

Kommentarer