Ny skivspelare & högtalare.



Det har blivit lite ändringar  i min samling

Den vita hyllan är en Expedit som jag tog bort en hylla på i mitten
Skivspelaren blev placerad högst upp 
Förstärkaren i mitten
& i botten ett par 10 & 12 Tums singlar. 






Det blev lite velande om hur det skulle vara 
Men det fick bli denna som tur är.
Det var bara att kapa av pinnarna som stack upp lite så fick allt plats  





Bengans slipmatta får så klart pryda den 




En kollega på jobbet skulle göra sig av med en förstärkare & 2 högtalare. 
Frågade ifall vad han skulle ha för den, han ville bara ge bort den.
Kollega sade direkt att jag skulle ta den eftersom jag inte har någon skivspelare utan en skitspelare

Så det blev att tacka å ta emot tyckte han. Så det blev att få det till jobbet å sedan hem till mig en eftermiddag. Det tog ett litet tag att kolla hur allt skall vara å koppla in allt.
Det enda som är lite galet är att spelaren inte har några fötter. Men så var det när jag köpte den




Inspelat från mobilen så ni får ha översende med kvaliten
Låten är Mjölby av En Tallrik Kräm 



Kommentarer