Vinylsinglar: Salems Pot - The Vampire Strikes Back 2016


Omslaget till 7- Tums singeln


Baksidan med låtlista 

Skivpåsen är vit


Singeln är läckert Clear (genomskinlig)
Ettecken A- Sidan


Ettecken B- Sidan









Musiker


Peter - Bas
Direktörn - Drums
Knate - Gitarrer & Sång


Låtlista 

A-Sidan


The Vampire Strikes Back

B-Sidan

Graveyard


Limiterad i 100 exemplar 


Jag skall erkänna att jag inte har hört så mycket av detta band men när jag såg deras 2 singlar till billigt pris så kunde jag inte låta bli att testköpa, Stoner musik är ett litet intresse vissa stunder så det var bara
Detta är riktigt skitigt men ändå lyssningsbart. Jag måste verkligen se till att skaffa deras andra skivor.
Singeln ger mig mersmak å jag vill verkligen höra mera av Salems Pot

Måste verkligen se till att skaffa mera skivor av detta band, Riktigt bra singel som sagt
Covern på B-Sidan är en härlig överraskning 


Singeln finns på spotify så det är bara att lyssna å sedan så köper ni skivorna som sagt.
Ni kommer inte att ångra er.







Betyg 4/5

Kommentarer