Musik på CD : November - Live 1993


Omslaget till CD:n


Baksidan med låtlistan


Booklett + CD 

CD:n




Det finns en bootleg tror jag att det är men jag låter det vara osagt (?) 
av denna skiva som RecordHeaven har gett ut






Musiker


Christer Stålbrandt - Sång & Basgittar
Björn Inge - Trummor & Sång
Richard Rolf - Gitarr



Låtlista



Långt Från Sergel
Tillbaks Till Stockholm
Allt Genom Dig
Mouchta (Drömmen Om Malin)
Mina Fotspår Fylls Av Vatten
Kommer Långsamt
Sekunder
Åttonde
Mina Fotspår Fylls Av Vatten
Tillbaks Till Stockholm 
Allt Genom Dig

Skivan är inspelad under 1970-1972 


En live skiva av gruppen November , Kan det verkligen vara något Jodå
Här finns verkligen November i sin krafts dagar

Riktigt bra låtlista och och härliga versioner av låtarna.
Jag kan fortfarande stå och spela luftgitarr till sekunder förvandlas till år & Mina Fotspår Fylls Av Vatten,  En klassiker som turligt nog finns på Spotify å där finns även deras andra skivor också.
Live skivan är verkligen riktigt bra och man önskar verkligen att man kunde ha varit där på plats och sett bandet live. Så set till att ni köper denna skiva av Stefan Dimle på Mellotronen om han har några exemplar kvar.










Betyg 4/5

Kommentarer