Vinylsinglar: Göteborg Sound - Göteborg Sound 2020

 
Omslaget till EP:n



Baksidan med låtlista



Skivpåsen är vit 


Singeln är läckert turkos / ljusblå


A-Sidan





B-Sidan







Musiker



Lars-Olov ”LOB” Bengtsson - Sång
Sussane ”Brandy” Wallén - Sång
Björn Johansson - Gitarr
Dennis Johansson - Gitarr
Ulf Sandberg - Bas
Janne ”Esso” Olsson - Trummor



Låtlista

A-Sidan

Hyland & Falk

B- Sidan


Då Kan Jag Garantera Dig (Live)
Bereden Väg (Live)


Limiterad i 300 exemplar



Ett nytt släpp för Slyngel Rekords inte illa måste jag säga med tanke på att de allaredan är uppe i singel 24 om jag har räknat rätt, Denna gång är det med gruppen Göteborg Sound.

Denna gång är det material med 3 låtar som inte kom med till samlingen som kom ut på RSD 2019
Vad för vi på denna singel jo en härlig punksingel som jag bara står och gapar över hur bra det är.

Samtidigt så är man inte beredd på att bandet gör en psalm som sista låt. bereden väg för Herran.
Det kommer blir en av favoritsinglarna från Slyngel Rekords måste jag säga.

Singeln finns inte på varesig Youtube eller  Spotify så  ni får ge er ut och köpa den
Den finns bara på 300 exemplar så se till att handla direkt innan de tar slut direkt.

Betyg 4/5

Kommentarer