Vinylsinglar: Tove Lo - Truth Serum 2014


Omslaget till 12 - Tums Maxin


Baksidan med låtlistan 




Skivpåsen har texterna tryckta på påsen


Skivan är chockrosa men ändå rätt så vacker


Etiketten 





 Musiker 

Tove Lo - Sång


Låtlista


A-Sidan


Love Ballad
Not On Drugs
Habits
Paradise


B-Sidan

Over
Out Of Mind
Stay High (Habits Remix)


Detta är Tove Lo s debut EP som innehåller 6 st låtar och en remix. 
Skivan är chockrosa som sagt men ändå riktigt snygg



Nu blir det en liten överraskning här på bloggen faktiskt.
Denna 12 – Tums singel fick jag av en av mina bästa vänner (Hej Izabella) i födelsedagspresent.
Hon tyckte att jag skulle ha lite annan musik i min samling. Så 2 dagar innan jag fyllde år den 4 september så fick jag denna av Izabella. Jag måste säga att jag blev lite förvånad.
Men jag ser alltid fram emot att upptäcka ny musik för mig.




Måste säga att jag är lite förvånad för efter ett par varv så är denna EP rätt så ok
Även om inte är direkt min musiksmak så är det ändå riktigt bra till slut.

Det tog ett par varv men jag skall inte klaga ändå.
Samtidigt så är det ändå något som saknas kan jag erkänna. Det är inte dåligt eller så 
Men det sitter lite för perfekt på sitt eget sätt. Eller så är det bara jag som inte riktigt kan ha lite svårt för  Lättlyssnad Synt pop men som ändå har något  Men för att att vara en debut EP så skall jag inte klaga ändå. Men som sagt det tog ett par varv som sagt. 




 
Hela skivan finns inte på Spotify denna gång. 
Men det finns ett par låtar att lyssna på





Betyg 3/5

Kommentarer