Musik på Spotify : The Waymaker Band - Kingdom Of Heaven 2020


Omslaget till Singeln 
En av deras snyggaste måste jag säga 





Musiker
Jani Stefanovic - Gitarr, Bas, Keyboards & Sång
Katja Stefanovic - Sång
Christian Liljegren - Sång

Gästmusiker

CJ Grimmark - Gitarr
Alfred Fridhagen - Trummor

Låtlista


Kingdom Of Heaven

låten är 3:52



"The Waymaker - ett nytt metalband bestående av Christian Liljegren 
(Narnia, Audiovision, ex. Divinefire),
Jani Stefanovic (Solution 45, Zhakiah, ex. Divinefire)
Katja Stefanovic.




Christian Liljegren (Narnia, Audiovision) och Jani Stefanovic (Solution 45, Zhakiah, Miseration) spelade ihop i Divinefire och gjorde 5 album tillsammans, som nådde framgångar världen över. Den tredje viktiga spelaren i trion är Jani’s fru- Katja Stefanovic (solo artist, ex. Random Eyes)."




Det senaste släppet ifrån The Waymaker Band. Kingdom Of Heaven
Christian & Katja s röster är perfekta till denna låt och den växer för varje gång. 
Kommer nog vara ett av skivan s starkaste spår och jag hoppas att bandet skall ut på turne med tiden.
Det kommer att bli en livefavorit tror jag nog starkt på  
Denna gång har nog The Waymaker Band gett oss sitt starkaste spår. 


Det är Kristen Metal och det är magisk bra. Det kan inte bli bättre. Det vattnas i munnen över att skivan kommer snart. Men jag önskar verkligen att det kan komma lite tidigare än till september.
Men vi får njuta av singeln först och jag vill verkligen ha mera.
Vrid upp volymen och bara njut ordentligt av härlig Kristen Power Metal








Musikvideon finns på Youtube











Betyg 5/5

Kommentarer