Bootleg : Iron Maiden - Killers Tour 1980 / 2020

Omslaget till bootlegen 

En liten lapp med låtlistan 

Skivan är läckert röd splatter

A-Sidan

B-Sidan

Exemplar nr 95 / 100




CD - Utgåvan ser ut så här






Musiker


Paul Di'Anno – Sång
Dave Murray – Gitarr
Adrian Smith – Gitarr
Steve Harris – Bas
Clive Burr – Trummor



Låtlista

A-Sidan


The Ides Of March
Sanctuary
Prowler
Remember Tomorrow 


B-Sidan

Running Free
Transylvania
Phantom of the Opera
Iron Maiden


Limiterad i 100 exemplar

OBS riktigt dåligt och risigt ljud på denna bootleg.
Vi fortsätter väl med Iron Maiden bootlegsen i samlingen.
Det börjar bli en liten bunt men jag skall väl inte klaga egentligen.

Men man kan inte förvänta sig att det skall vara toppljud på denna bootleg.

Detta är trots allt under deras tidiga år så det är bara att lyfta på hatten och buga.
Killer Tour var för att promota både deras debutalbum och även en del spår från Killers skivan. Förband till Kiss och jag önskar att jag kunde ha varit där när de spelade i Sverige. Men jag får nöja med bootlegen som jag har ifrån den spelningen.  Skivan är väl mest för samlare och fansen. 

Betyg 2/5 (Bara för att det är uselt ljud på denna bootleg)

Kommentarer