Bootleg : Iron Maiden - No Sleep For The Beast 1979 / 2017

Omslaget till LP:m

Baksidan med låtlista + bandet 

Skivpåsen är vit 

LP:n är röd 

Etiketten A-Sidan 

Etiketten B-Sidan 

Skivbolaget 




Musiker 

Steve Harris - Elbas
Paul Di'Anno - Sång
Dave Murray - Gitarr
Dennis Stratton - Gitarr
Clive Burr - Trummor



Låtlista





A-Sidan 


Intro
Wrathchild
Sanctuary
Prowler
Remember Tomorrow
Running Free


B-Sidan 
 
Transylvania
Invasion
Charlotte The Harlot
Phantom Of The Opera
Iron Maiden



Inspelad 1979 30 September 1979 Music Machine, London, England.


En konsert från den tidiga Iron Maiden eran. Som jag anser är en av mina favorit tid med tidiga Iron Maiden, Här finns alla klassiker och lite till så det är klart att jag var tvungen att köpa den,
Bootlegs är väl mest för samlare jag vet men jag kan inte låta bli



Betyg 4/5

Kommentarer