Bootleg : Iron Maiden - Newcastle Nightmare 1980 / 2016

Omslaget till dubbel LP:n

Baksidan med låtlistan
Eddie är i gott sällskap måste jag säga 

Skivpåsarna är vita 

Röd till vänster
Ljusblå till höger 

Etiketten A-Sidan 

Etiketten C-Sidan 





Musiker


Steve Harris - Elbas
Paul Di'Anno - Sång
Dave Murray - Gitarr
Dennis Stratton - Gitarr
Clive Burr - Trummor


Låtlista


LP 1

A-Sidan 


The Ides Of March
Sanctuary
Wrathchild
Remember Tomorrow
Women In Uniform



B-Sidan 

Killers
Another Live / Drum Solo
Transsylvania
Strange World


LP 2 

C-Sidan 

Prowler
Innocent Exile
Phantom Of The Opera
Iron Maiden


D-Sidan 

Running Free
Drifter
Women In Uniform
I've Got The Fire



Limiterad i 450 exemplar



En konsert från den tidiga Iron Maiden eran. Som jag anser är en av mina favorit tid med tidiga Iron Maiden, Här finns alla klassiker och lite till så det är klart att jag var tvungen att köpa den

Bootlegs är väl mest för samlare jag vet men jag kan inte låta bli

 

Betyg 4/5 

Kommentarer