Bootleg : Iron Maiden - Live At reading Festival 1980 And More Rare Early Tracks 1978 / 2019

Omslaget till bootlegen 

Baksidan med låtlista & Bandet 

Skivpåsen är vit 

LP:n är svart 

Etiketten - A-Sidan 

Etiketten - B-Sidan 





Musiker


Steve Harris - Elbas
Paul Di'Anno - Sång
Dave Murray - Gitarr
Dennis Stratton - Gitarr
Clive Burr - Trummor



Låtlista



A-Sidan



Prowler
Remember Tomorrow
Killers
Running Free
Transylvania
Iron Maiden


B-Sidan

Sanctuary
Phantom Of The Opera
Drifter
Iron Maiden
Women In Uniform
Invasion


Inspelad 1978



En konsert från den tidiga Iron Maiden eran. Som jag anser är en av mina favorit tid med tidiga Iron Maiden, Här finns alla klassiker och lite till så det är klart att jag var tvungen att köpa den,

Bootlegs är väl mest för samlare jag vet men jag kan inte låta bli


Betyg 4/5

Kommentarer