Musik på CD : Thorsten Flinck - Kan Du Fira Jul Med En Sån Som Jag? 2019

Omslaget till CD-Singeln

Baksidan med låtlistan

CD:n 




Musiker


Håkan Tollesson - Bas
Ulrik Arturén - Trummor & Kör
Kenny Håkansson - Gitarr
Oskar Eriksson - Gitarr
Thorsten Flinck - Sång
Christopher Tollesson - Piano & Orgel


Låtlista


Kan Du Fira Jul Med En Sån Som Jag?
Lögner Och Porslin



Nytt material med Thorsten Flink kan det vara något tro?
Dock är det väl nästan nytt material låten Kan du fira Jul Med En Sådan Som Jag kom ut 2007
Men som nu fått en liten upplyftning
Årets Jullåt måste jag erkänna.


Sedan så finns det en cover på låt nr 2 av Dan Hylander
En riktigt bra låt som sitter i skallen.

En liten udda julsingel jag vet men när det är Thorsten Flink som sjunger så blir det ett köp.
Nu väntar man bara på att det kommer en ny skiva med tiden








Betyg 3/5 

Kommentarer