Musik på CD : Narnia – Course Of A Generation 2009

Omslaget till CD:n

Baksidan med låtlista 

Booklett + CD 

CD:n







Musiker

German Pascual - Sång
Carl Johan Grimmark - Gitarrer & Keyboards
Andreas Johansson - Trummor
Andreas Passmark - Bas






Låtlista CD:n

Sail Around The World
When The Stars Are Falling
Curse Of A Generation
Scared
Kings Will Come
Rain
Armageddon
One Way To Freedom
Miles Away
Behind The Curtain

Skivan är 42 min lång




Nu är det dags för den sista Narnia skivan av ”gammalt” material innan bandet tog en paus för att sedan komma tillbaka med albumet Narnia som kom ut 2016.

Dock är det bara en sak som stör mig på denna skiva och det är att Christian Liljegren inte är kvar som sångare i bandet. Dock var han bara med på detta album. Vet inte vad det är med denna skiva men det är något som saknas helt. Missförstå mig inte bara det är en bra skiva

Om du är ett långsiktigt fan av Narnia kommer du säkert att omfatta Course Of A Generation och dess förening av det melodiska med element av kraft och progressiv metall.

Dock om man skall vara petig så är det inte Narnia eftersom det är fel sångare.
Petitser kanske men ändå är det något som saknas. Glädjen är inte kvar verkar det som.
Men det är väl inget att göra åt

Dock kommer detta vara en skiva jag inte spelar så ofta måste jag säga.




Betyg 2/5

Kommentarer