Vinylsinglar: Jönzzonligan - Rösta På Idioter RSD 2019

Omslaget till Singeln

Baksidan med bandet + Låtlista

Skivpåsen bild 1 med testerna

Skivpåsen bild 2

A-Sidan

B-Sidan







Musiker


Jack Jönsson - sång, gitarr och trummor
Zacharias Adamsson - sång, gitarr och trummor
Vincent Elfström - bas och sång


Låtlista

A-Sidan


Morgon Rock
Idrottsläraren E Sträng
SD Till Skåne


B-Sidan

Se På Dig Själv
Fattidom Suger!
Åt Helvete Med Kungafamiljen



RSD 2019 släpp 
Limiterad i 200 exemplar 



Vi fortsätter nu efter semestern å vi sparkar igång direkt med en härlig punksingel.
Dock har jag inte hört talas om bandet mer än det kom en singel i samband med RSD 2019. Mina damer och herrar här är bandet Jönzzonligan.
”Jönzzonligan är en ung punktrio som bildades hösten 2015 då medlemmarna träffades i skolan, då endast 11-12 år gamla. Nu är dom aktuella med debut-EPn

Har varit nyfiken på den när jag fick höra talas om Jönzzonligan.

”Rösta på Idioter”. innehåller 6 låtar och klickar igång ca 10 min härlig och bra punk av gamla skolan. Det finns lite KSMB och Ebba Grön här måste jag säga.
Låtarna är mellan 53 sek till ca 3 min. så Punkigt det skall vara & bli.


En hyllning till en Morgonrock i dubbel mening , en sträng Idrottslärare & att man inte skall åka till Skåne p.g.a. SD och deras Järnrör. Att man även skall se på sig själv å att fattigdom suger ordentligt och till slut så skall Kungafamiljen åt helvete.

Det är inte illa av ett par unga grabbar..
Denna kommer att bli en klassiker med tiden var så säkra.
Undrar när hela albumet kommer Det är bara att vänta
Riktigt bra skiva så fortsätt grabbar.




Betyg 5/5

Kommentarer