Vinylsinglar: The Rolling Stones - She's A Rainbow 2019

Omslaget till singeln 
Baksidan med låtlista 



Skivpåsen är vit 

LP:n är läckert Gul
A-Sidan

LP:n är läckert Gul
B-Sidan
Finns inget på denna sida

Etiketten A-Sidan

Etiketten B-Sidan

Limiterad i 5000 Ex enligt Discogs





Musiker



Mick Jagger – Sång & Tamburin
Keith Richards - Elgitarr & Kör
Brian Jones – Mellotron, & Kör
Bill Wyman – Basgitarr & Kör
Charlie Watts – Trummor & Percussion




Låtlista

A-Sidan 


She's A Rainbow Live At U Arena, Paris / 25.10.17.


Limiterad i 5000 Ex enligt Discogs



Kunde inte låta bli när jag såg denna 10 tums singel på Record Store Day detta år.
Har alltid varit förtjust i sådana som ni vet och som ni sett så finns det några i min samling. Har även en 10 tummare med låten Doom And Gloom med Rolling Stones
Samtidigt så var jag väldigt nyfiken på denna låt eftersom jag inte känner igen den.
Ändå så känner den rätt så ny trots att det kom ut redan 1967.

Dock är denna utgåva med en inspelning från Live At U Arena, Paris / 25.10.17.
Låten finns även med på deras samlingskiva Honk (Deluxe utgåvan).

En underbar liten singel som jag kommer nog inte sluta spela än på ett tag.
Kärlek och ändå en bortglömd pärla, Det är väl mest för samlare men den har en viss charm ändå.
Jag gillar den rejält


Betyg 5/5

Kommentarer