Vinylsinglar: Adrian Cuba - Kamp I Kramp 2018

Omslaget till Singeln

Baksidan med låtlista 

Skivpåsen är vit

Singeln är lila
A-Sidan







Musiker


Gunnar Larsson - Bas & Sång
Pyri- Trummor
Krister "Gnissel" Nilsson - Gitarr & Sång



Låtlista

A-Sidan

Kamp I Kramp

B-Sidan

Bara En Dröm?
Vita Riddare Rider Igen

Limiterad i 300 ex


Ett Slyngel Släpp som jag trodde att jag hade bloggat om men det visade sig att det hade jag inte.
Nåja bättre sent en aldrig. Detta band kommer från Kristinehamn å spelade in denna 1982.
Nu finns den utgiven och det är en liten bortglömt Punkpärla som är ändå rätt så charmig.
Bara en dröm är värd att ha denna singel i samlingen. Tänk att göra om I Natt Jag Drömde både i punkvariant och med klockren text, Riktigt bra måste jag säga


Betyg 4/5

Kommentarer