Vinylsinglar : David Bowie - "Heroes" 1977 / 2017

Omslaget till 7-Tums singeln

Baksidan  till 7-Tums singeln





Musiker



David Bowie - Sång, Keyboards, Gitarr, Saxofon
Robert Fripp - Gitarr
Carlos Alomar - Gitarr
Brian Eno - Synthezisers, Keyboards
George Murray - Bas
Dennis Davis - Trummor
Tony Visconti - Kör
Antonia Maas - Kör



Låtlista


A-Sidan

Heroes (Single Version)

AA-Sidan 

Heroes ('Marc' Show Version)




En singel som jag bara kände att jag måste ha i min samling.
Det är en riktigt vacker och bra låt som alla har hört annars så är det riktigt illa måste jag säga.

Köpte den mest för att ha i min samling som sagt. Menjag köpte ’även ett ex tikll för att ge bort till en kollega på jobbet,. Heroes är nämligen henne favorit låt av David Bowie så jag tycke att det passade


Betyg 5/5

Kommentarer