Musik på CD: Sebastian Stakset ‎– Ett Budskap Om Kärlek 2017

Omslaget till CD:n

Baksidan med låtlista

Booklett + CD

CD:n





Musiker


Sebastian Stakset ‎– Sång



Låtlista 



Förlåt
Igen
Bakom Mina Masker (Feat Willow)
Jag Vill Ge Dig Allt
Var Inte Rädd
Miljoner År
Faller
Kärleken Övervinner Allt
Jag Vill Vara Fri
Inga Bekymmer
Allting Gott (Feat Hope)


Skivan är 36 min lång


Nu blir det något annat på denna blogg. Det kan låta lite konstigt att denna skiva finns här kan ni tro. Men det är så att jag fick reda på att en av Sveriges kontroversiella rappare i den kontroversiella hiphopgruppen Kartellen var Sebbe Staxx, eller Sebastian Stakset som han heter egentligen har vänt om och blivit frälst Helad & upprättad. Jag skall ärligt erkänna att jag trodde att det inte skulle gå att ändra på honom av allt man har hört och lite till. Jag erkänner det ärligt och frimodigt.
Men jag hade fel så Sebastian Stakset jag ber om förlåtelse för mina fördommar. 

Men nu när man ser han förändning och även vår Herres godhet och även Jesu Kristi Kärlek så är man förvånad över hur Gud förändrar allt och även gör folk fria.

Jag blev även väldigt glad över att Sebastian Stakset nya skiva har kommit och det är en uppriktig och ärlig skiva om hans liv och hans omvändelse.
Ett av 2017 s kanske viktigaste och även det starkaste vittnesbörd och ett stort steg i Förlåta folk och även be om förlåtelse. Skivan är ett härligt och vackert budskap om både Gud och Jesu Kristi Kärlek. Allt finns här som bara behöver komma ut och ges till folk om det glada budskapet om Frälsningen. Det finns där så det är bara att ta EMOT. Jesus Älskar Dig.


Skivan är en av årets starkare skivor och även en vittnesbörd som behövs i Sveriges Land.
Kanske är detta 2017 års bästa skiva, Jag älskar den.

Skivans starkaste spår är Kärleken Övervinner Allt ,
Låten är en del av Bibelns vikigaste ställe.


1 Korintierbrevet Kap 13
Så består nu tro, hopp och kärlek, dessa tre, och störst av dem är kärleken.


Sebastian Stakset ‎fortsätt med det du gör och var välsignad 


Betyg 5/5

Kommentarer