LP - Skivor : Merit Hemmingson - Merit 2016

Omslaget till LP:n 
Baksidan med låtlista 


Skivpåsen är vit

LP:n är svart 
Etiketten 





Musiker




Merit Hemmingson - Hamondorgel , Sång
Josef Karnebäck - Bas
Ola Hultgren - Trummor & Percussion , Sång
Emmanuel Hailemariam - Elgitarr
Samuel Starck - Synt
Niklas Barnö - Trumpet


Låtlista


A-Sidan
Opalens Dans
Skogsblå
Svängomen
Kjolamia
Geassebiegga


B-Sidan


Lorem Ipsum
Fras I Färg
Abrans Kadabrans
Storsola
Vildälva
Inspirere


Limiterad i 300 ex



Merit Hemmingson finns här på bloggen tidigare, kolla här.

Så nu är det äntligen dags för hennes senaste skiva som jag fick tag på under detta år.
Vet att den kom under 2016 , men jag hann inte att köpa den då. Men nu finns den äntligen i samlingen.
Det är en härlig och helt omtumlande känsla att sitta ner och bara få njuta av Merit Hemmingson musik. Kan inte sätta fingret på det vad det är som gör att jag blir helt enkelt tagen av musiken.
Skivan är dock ca 40 min, ibland är det perfekt och ibland är det för lite.
i detta fall så är det för lite. (enligt mig). 

Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Jag är kär.
Jag älskar detta

Betyg 5/5

Kommentarer