Vinylsinglar : Urskog - Sprider Sporer 2016

Omslaget till 7-Tums singeln

Baksidan med låtlista m.m.

Skivpåsen är vit

A-Sidan 

B-Sidan






Musiker 

D.E- Sång
M.S - Gitarr
P.R- Gitarr
L. K - Bas
A.R- Trummor


Låtlista


A-Sidan

Sprider Sporer

B-Sidan

Ur Skogen

Limiterad i 350 exemplar 


En liten singel jag fick tips om via en blogg som heter ”Bara Metal”.
Såg en liten bild på omslaget och jag tänkte att detta skulle vara något att chansa på.
Tur så fanns det ett par exemplar via Bandets Facebook sida.
Swisha en liten summa så fick jag ett paket i brevlådan.

Härligt känner jag för omslaget är riktigt vackert och även lite skrämmande på sitt eget sätt.
Nej så jag tänkte att det är värt att chansa och jag fick rätt ändå.

Det var en liten konstig känsla måste jag säga. Härlig och tung Trash metal varvat med härliga riff och skön känsla som bandet sprider. Men det är något som stör mig och det är sången.
Det är lite för lågt på något sätt. Eller så är det glapp i mina högtalare. Vem vet.

Gillar du Trash och även lite tung musik så kommer du att gilla denna skiva.
Det kan jag helt ärligt säga. Omslaget i sig är ett konstverk och det är bara så läckert.

Så ut med er och köp. Ni kommer att gilla den. Annars så köp den för det riktigt snygga omslagets skull. En Älg & en Dödskalle är inte illa måste jag säga.






A-Sidan Sprider Sporer finns på youtube
Så klicka och lyssna



Betyg 3/5

Kommentarer