Musik på CD: Jerusalem – She 2010

omslaget till CD.n

Info + Booklett + CD 

Booklett 

CD





Musiker


Ulf Christian - sång, gitarr Keyboard 
Peter Carlsohn - Elbas, körsång 
Mikael Ulvsgärd - Trummor, körsång




Låtlista

Calling On
Come On
I Want To Leave Her
Suddenly
Supernatural
Save My Life
She
Amos 5
Crown The King
The Story Of D
Heaven
The Greatest Party
Standing At Jericho





Japp tro det eller inte men nu är det dags för den sista skivan av Jerusalem i min samling.
Skivan She heter den. (vill dock bara flika in att jag saknar The Prophet så har jag alla skivorna förutom singlar och samlings skivorna).
Så det känns lite konstigt att resan tar slut nu. På sitt eget sätt.( i alla fall denna gång).

Men det känns väldigt segt och tråkigt på denna skiva.
Är lite besviken måste jag erkänna. Den får stå i skivhyllan och mogna ett litet tag så tar jag fram den senare framöver

Betyg 3,5/5

Kommentarer