Vinylsinglar : Jerusalem ‎– Dancing On The Head Of The Serpent 1987

Omslaget till Singeln

Baksidan med låtlista

A-Sidan

B-Sidan







Musiker


Ulf Christiansson - Sång, Gitarr
Peter Carlsohn - Bas, Kör
Mikael Ulvsgärd - Trummor, Kör
Reidar I Paulsen - Keyboard, Kör





Låtlista



A-Sidan 

Dancing On The Head Of The Serpent


B-Sidan 

 Listen To Me



Jag vet inte riktigt hur det började med denna låt. Det var nog så att jag lyssnade på Spotify och så plötsligt så startades denna låt. Jag bara tänkte att detta måste jag lyssna klart på och det var en låt jag inte riktigt visste vad jag skulle göra med, Den bara slog till rakt i Solar Plexus.

Jag måste ha den till min samling så jag lade ut en annons på Facebook att jag vill ha tag på denna singel. & även albumet som kom 1987 (Lycka till tänkte jag först men jag går ut i tro). 4 timmar senare så har jag ett PM att den finns att köpa så det var bara att Swisha ut pengar och sedan vänta på posten. Så till slut så kom singeln i brevlådan. (även LP ,n kom också).



Jerusalem ‎– Dancing On The Head Of The Serpent 1987(Omslaget är från skivan med samma namn)


Jag tröttnar aldrig på låten, Tur att den finns på youtube så jag kan dela den med er. 
Kanske lite Europe varning men det struntar vi i.


SÅ VRID UPP VOLYMEN OCH NJUT !!.

jag lovar att ni kommer att gilla denna låt.



 Listen To Me



Singeln är väl mest för samlare det vet jag. Men är ändå full pott om jag får säga så.
Jag älskar denna låt


Betyg 5/5

Kommentarer