Vinylsinglar : Lowriders ‎– Latino Wardogs 2016

Omslaget är rätt läckert

Baksidan med låtlista

Skivpåsen är vit

LP:n är svart

Etiketten 




Musiker

Coste Eriksson - Sång
Jesper Larsson - Trummor
Torbjörn Köhl - Bas
Morgan Hellman - Gitarr
Peter Lindström - Gitarr
Mattias Bengtsson - Gitarr


Låtlista


A-Sidan

It Ain't Right
Demolition Blues


B-Sidan

Drinkin' Is A Full Time Job
Bad Nerves








Det är dags att fortsätta med 10 tums singlarna än en gång.

Denna gång ett band från Linköping / Norrköping som jag blev lite nyfiken på.
Så självklart så blev det ett köp. (Vad annars)


Dock är det inte riktigt min musik egentligen men ändå finns det något där som fångar mig.
Vet inte varför men det känns ändå att det kommer att växa med tiden.
Så efter ett par varv är jag ändå rätt så nöjd. Men det tar lite tid att komma in i texterna och låtarna
Men ändå så är det till slut rätt ok.



Det kommer nog att bli bättre med tiden tycker jag

Betyg 3/5

Kommentarer