Vinylsinglar : Mumford & Sons with Baaba Maal, The Very Best & Beatenberg - Johannesburg 2016











Musiker


Marcus Mumford – Sång, Gitarr, Trummor, Mandolin
Marshall Winston – Sång, Banjo, Dobro
Ben Lovett – Sång, Keyboard, Dragspel
Ted Dwane – Sång, Ståbas



Låtlista



A-Sidan

There Will Be Time
Wona


B-Sidan

Fool You've Landed
Ngamila
Si Tu Veux


Jag erkänner att jag är väldigt svag för 10-tumare. Vet inte riktigt varför men jag gillar formatet på något sätt. Kan köpa dom bara för att det är 10-tumare, Så var det i detta fall också.

Har aldrig hört talas om detta band eller något annat av dom har gjort.
Men vilken överraskning för mig detta blev.

Riktigt härlig och skön EP som fångar upp lyssnaren ordentligt. Sköna rytmer och härlig musik som kommer att finnas där länge och väl i mitt huvud.


Underbart så det är köptvång på denna skiva. Ut med er och köp köp köp

Betyg 5/5

Kommentarer