Vinylsinglar : Hurula - Ny Drog 2016

Omslaget till singeln

Baksdian med låtlista m.m.

Ena sidan.
Väldigt snygg skiva

A-Sidan

B-Sdian
Väldigt snygg skiva

B-Sidan






Musiker

Hurula - Sång Gitarr



Låtlista

A-Sidan

Ny Drog


B-Sidan
Sand






Som ni vet så gillar jag Hurula sedan tidigare då jag köpte singel Ont Som Jag.
Nu verkar det som att han är på väg med en ny singel och jag bara tänkte att denna måste jag skaffa tänkte jag.


Så nu har jag den i min hand. Måste bara säga att det är en väldigt vacker utgåva. Riktigt läcker skiva.
Musiken är precis som jag vet att Hurula spelar. Vad skall man säga. Riktigt bra singel.



Samtidigt så hoppas jag snart på att det kommer ett album till med Hurula. ( Har dock inte fått tag på deras första skiva än). Men det blir snart hoppas jag


Skivan är i min bok ett litet konstverk i sig. Lätt årets snyggaste utgåva.

Betyg 3/5

Kommentarer