Vinylsinglar : Rob Zombie ‎– Well, Everybody's Fucking In A U.F.O. 2016

Omslaget
Vad skall man säga Saknar ord

Baksidan
Vad skall man säga Saknar ord

Skivpåsen är vit

Lp:n är svart

Etiketten 

B-Sidan har ingenting med än detta tryck

RSD 2016





Musiker


Rob Zombie – Sång
John 5 – Gitarr
Piggy D. – Bas ,Gitarr
Ginger Fish – Trummor
Zeuss – Keyboards




Låtlista


A-Sidan


Well Everybody's Fucking In A U.F.O. 
Super-Doom-Hex-Gloom Part One 




Denna skiva ville jag faktiskt inte köpa måste jag erkänna. Visserligen så har jag redan en Rob Zombie singel från RSD 2013 så jag tänkte att det skulle vara ett komplement till den.


Rob Zombie singlar 1& 2


Men när jag såg omslaget så kände jag att detta vill jag inte ha, Dock hade dom den på Bengans Hemsida att beställa så det blev ändå ett köp. Hade jag köpt den via skivaffären hade nog folk trott att jag inte är riktigt klok. Omslaget är nog inte det vackraste jag har sett precis.

Men skivan är det samma som vanligt fast svart och den skall spelas baklänges.
Nålen skall läggas vid slutet på skivan och gå tillbaka till början.


Låten är väl rätt ok men det blir lite jobbigt att lyssna på den måste jag erkänna.



Kolla videon och avgör själva säger jag.



Vet inte riktigt om jag tycker om denna eller inte. Det är väl inte det vackraste att ha hemma.


Betyg 4/5

Kommentarer