Vinylsinglar : Hurula - Ont Som Jag 2016

Omslaget till 7-Tums singeln

Baksidan med texten och låtlista

Skivan är Svart
A-Sidan

Etiketten 

B-Sidan är graverad med taggtråd






Musiker




Hurula - Sång




Låtlista

A Ont Som Jag




Hurula har jag lite svårt för måste jag erkänna.

Sedan jag köpte den 12 tums maxin Betongsbarn så har jag inte spelat den alls hemma.
Kanske någon enstaka gång. Men när jag står i skivbutiken och ser det deppiga omslaget så tänkte jag att detta måste vara verkligen bra. Så det blir en chansning och ett köp så klart.



Vilken nerv det är i hans låtar, det är ren magi. Ebba Grön stuket blandat med Broder Daniel. Texten är brutalt ärlig så många kommer att känna igen sig i texten.


Hurula har växt ordentligt i mina öron efter denna skiva så se till att få tag på denna singel.
Du kommer att tacka mig jag lovar.



Lyssna på denna låt.





Betyg 3/5

Kommentarer

Skicka en kommentar