Vinylsinglar : Black Temple / Skraeckoedlan ‎– Split RSD 2016

Omslaget ena sidan

Låtlista

Skivpåsen är svart

Skivan lika så

A-Sidan

Skraeckoedlan s omslag 
Skivan är svart

Etiketten 






Musiker

Black Temple


Witold - Gitarr 
Jonas - Bas, Sång 
Jesper - Trummor , Odjud 


Skraeckoedlan 

Henrik Grüttner - Gitarr / Kör
Martin Larsson - Trummor
Robert Lamu - Sång , Gitarr 
Tim Ångström - Bas / Kör




A-Sidan

Black Temple - Lonely Place
Black Temple - Undertows 

B-Sidan

Skraeckoedlan -  Talisman 
Skraeckoedlan - Wheel Nation



Skraeckoedlan släpper nytt material till RSD 2016. 2 nya låtar äntligen tänker jag.
Denna måste jag ha på något sätt, Men eftersom jag missade RSD 2016 i år så verkade hoppet vara ute. Det blev lite väntan och vånda över att jag inte skulle få tag på den.
Men tillslut så fanns den där med hjälp av facebook & Bengans i Linköping .

Så nu är det bara att sätta sig till rätta och bara njuta.

Black Temple / Skraeckoedlan split singeln är kanske lite tjatig för vissa men ändå så kan man inte sluta att bara spela den och bara sitta och digga över allt som kommer ut.
Skön fuzz och Skraeckoedlan har aldrig låtit bättre än någonsin


Det ger väldigt mersmak och man vill höra mera av båda banden.
Kan man hoppas på lite mera med tiden. Skraeckoedlan har ju även släppt Sagor som kom ut 2015.

Mycket vill ha mer som det heter.
Skvian är väl mest för samlare, Det skall jag erkänna direkt men jag klagar inte, 
Jag sitter och bara njuter.


Betyg 5/5



Skraeckoedlan -  Talisman 

Kommentarer