Vinylsinglar : Anna Ternheim - Gifts Of Changes RSD 2016

Omslaget är väldigt vackert

Baksidan med låtlista

Skivpåsen är svart 

Skivan är läckert röd

Etiketten 





Musiker




Anna Ternheim - Sång , Gitarr





Låtlista


A-Sidan
Show Me The Meaning Of Being Lonely ( Backstreet Boys, cover)
Goodbye

B-Sidan 

Daybreak
Everyone's waiting




En Tio tums singel som jag bara såg omslaget på och kände att detta måste vara något för mig.
Det lockade mig att köpa den.
Sedan när man ser låtlistan så tänkte man att detta kan inte vara Backstreet Boys s låt som hon har spelat in. Men det var det visst.

Anna Ternheim gör den i väldigt speciell och härlig version. Kanske lite deppig och lugn men det känns i hela kroppen av frid och lugn..


För att bara innehålla 4 låtar så får man väldigt mycket för pengarna. 2 nya låtar och även 2 nyinspelningar.

Ut med er och köp denna.
Den är ett mästerverk och måste finnas i din samling
Tror jag kommer att spela denna väldigt många gånger och jag kommer inte att tröttna på den.
Vill däremot höra mera av Anna Ternheim. Måste kolla upp med tiden



Betyg 4/5



Show Me The Meaning Of Being Lonely ( Backstreet Boys, cover)

Kommentarer