Nu börjar det bli fullt i backen igen



Nu var det dags igen. Att jag aldrig lär mig alltså.
Nu är det fullt i min skivback igen. Blir tokig på mig själv ibland.
Samtidigt så tror jag att många känner igen sig i mitt problem.
Man köper skivor och så blir dom stående ett par Dagar / Veckor.


Det är körigt på jobbet eller man blir så trött på att bara se det så man orkar inte.
Samtidigt så har man väldigt mycket att gå igenom och bara får sitta hemma och bara njuta i lugn och ro och bara få vara .
Men som sagt det blir en hel del man samlar på sig..
Men jag klagar inte egentligen.

Jo kanske en sak. Vart skall jag förvara allting. ????????
Men en sak är säker. Det blir fortfarande skivköp för mig.
Ränderna går aldrig ur som sagt. 


Det finns en hel del godsaker här.
Både på CD & LP. + lite RSD 2016.
Så då vet ni vad som kommer upp på bloggen med tiden. 








Kommentarer