RSD 2016 Skivköp

Det blev som sagt ingen RSD 2016 för mig.
Det är inget att göra åt.

Men det blev en bunt skivor i alla fall
En del undrar man lite över men ändå så klagar jag inte måste jag erkänna


Det blev dessa skivor




Fläsket Brinner - Fläsket

Björn Famne - Björn Famne

Anna Ternheim - Gifts Of Changes

OutKast - Elevators (Me & You)
Black Temple / Skraeckoedlan - Split




Sedan så blev det en beställning via
Bengans Skivbutik AB

Hoola Bandoola Band - Svit för P
Rob Zombie - Well, Everybody's Fucking In A U.F.O

John Williams - Star Wars: The Force Awakens (March Of The Resistance / Rey's Theme)
Iron Maiden - Empire Of The Clouds




Måste säga att jag är väldigt nöjd Men det enda jag inte riktigt vet vad jag skall tycka om 
det är Rob Zombie släppet. Det omslaget vet jag inte om jag skall skratta eller gråta.



Kommentarer