Bengans Linköping har flyttat till nya lokaler

OBS denna text kan ibland leda till att
hjärtat hoppar upp i halsen

När jag fick ett besked om att Bengans Linköping skulle först Stänga så gick hjärtat upp i halsen.
Det får bara inte ske, nej nej . Men turligt nog så kunde man andas ut eftersom det gällde bara en flytt till en ny lokal. Som tur är.

Men det kändes väldigt konstigt över att det skulle flytta på sig. Man är nästan van vid att det alltid kommer att ligga där innan Lekia på Trädgårdstorget. Det kommer kännas tomt. Men ändå bra.

Men då kommer frågan vart ligger detta tro. Jo det ligger numera vid Hospitalstorget efter Restaurang Afrodite och det gör att det blir lite närmare mig så inget om som inte har något gott med sig måste jag säga. (Nygatan 31)



Välkommen in till denna affär!


Första gången jag var där så kändes det väldigt konstigt, Men nu när jag har varit där ett par gånger så känns det fräschare , öppnare , Bättre och väldigt roligt att gå dit. Det känns verkligen som hemma igen Det kommer bli många besök dit ner igen det hoppas jag och lovar jag


När jag var där så var det veckan efter Record Store Day 2016 så det blev den 19/4 2016.
Så jag passade på att ta lite kort.


Ser riktigt bra ut nu måste jag säga

Härlig vy

Härlig vy Bild 2 
Gaphals har fortfarande sin hörna 
CD Skivor på ena sidan

Hela vägen bort med CD till vänster

Å till Höger så finns det LP-Skivor

Å till Höger så finns det LP-Skivor



Visst känner man sig hemma och det kommer bli många besök flera gånger.
Det lovar jag 

Kommentarer