LP - Skivor : Samling - Sen Glömmer Jag Hur Du Ser Ut 2015

Omslaget till LP:n

Baksidan med låtlista

Textbladet 

Skivpåsen ena sidan

Skivpåsen andra sidan

LP.n är läckert Röd

Etiketten  
Lite reklam

Gaphals loggan







Musiker


?????


Låtlista


A-Sidan

Iris
Varulv
Du
Slentrianmässigt Straffad
Sen Glömmer Jag Hur Du Ser Ut

B-Sidan

Svag
Elefant
Vajsing
Allt Som är Vackert
Blåmärken

Samling har släppt nytt material och självklart så måste man ha det i samlingen. 
Som vanligt är det skön och monoton syntpop och lugnt som det skall vara när det gäller Samling.
Istället är det mörkare spår med dova trummor och gitarrer som får stå i centrum på flera spår. Låttexterna speglar också ett större allvar vilket kommer fram allt mer för varje genomlyssning. Det är mycket bättre än förra plattan som finns här.

Skivan växer och den är både bra och lite för tråkigt efter ett par varv.
Vet inte riktigt varför men det är så segt och tjatigt efter ett tag
.

Men för ett par dagar så kommer det upp på Samlings FB sida att de kommer att lägga ned och sluta spela. Så jag får väl säga tack för denna gång.
Undrar lite ifall skivan skulle ha spelats in eller inte. Det är den stora frågan som jag tänker ibland när jag lyssnar på skivan.  Vem Vet.


Betyg 2,5/5

Kommentarer