Den sista räkningen för 2015


Ja mina vänner det är dags för den årliga rutinen nu här i slutet på året. Det är inget roligt jobb men det måste göras. Det är nämligen dags att räkna ihop hur mycket man har handlat för.


Visst det har gett mig väldigt mycket i skivor och glädje. Samtidigt så trodde jag att det inte skulle bli så mycket skivköp detta år.

Men nu är det dags att kolla upp hur mycket det har blivit. 34 st kvitton blev det

Här ligger hela 2015 skivköpskvitton



Vi börjar väl med
LP skivorna. 6,843 kr
CD 5.068 kr

6,843 kr + 5.068 kr = 11,911 kr


Det är inte så illa med tanke på hur mycket det har sett ut tidigare
2013 blev det för 11,676 kr
2014 blev det för 13,189 kr. 
2015 blev det för 11,911 kr



Så det är ändå riktigt bra för att vara 2015.

Frågan är bara om detta är värt alla pengar jag har lagt ut.
Svaret är helt enkelt ja det är det. Känslan att hålla ett tryckt omslag & även bara att sitta och bara njuta av allt som strömmar ur ett par högtalare. Det är en mäktig känsla måste jag säga.

Så vi får se hur det blir senare framöver. Det händer mycket nu även för mig.
Jobbet blir en stor post. Det är mycket på gång nu så jag hoppas att ni även är med mig 2016.

Efter detta inlägg så kommer årsbästa listan. Det kan bli lite tamt men vi får se hur det går.
Hoppas ni kommer tycka om den.

Kommentarer