1 December denna gång + lite till i skivbacken

Ja då var det dags för första December denna gång.


Det har hänt väldigt mycket under November. Därför har jag inte hunnit blogga så mycket.
Jobbet har bytt lokal och jag har jobbat en del timmar lite extra för att hinna bli klar med allt.
Samtidigt så har det gett mig väldigt mycket eftersom jag har klarat mig från att bli deppig.
Så för det är jag väldigt glad och tacksam över. 


Men det har tagit väldigt mycket energi från mig.
Samtidigt så har det även blivit så att en del skivor ligger på hög som jag skall lyssna på.

Det är inget att göra åt eftersom jag har väldigt mycket att se fram emot.
Dock växer skivsamlingen och det blir mycket att ta tag i denna gång.


CD-Singel
Har beställt 12-Tumaren också

Batman Theme 

Helloween & Luna Sol

Progg / Prog 

Progg / Prog
Filmmusik 




Men jag kommer i fortsättningen att byta ut alla mina hårdplastfodral till de tunna och svarta plastfickorna som jag bloggade om tidigare. 

Varje gång så bestämmer jag mig för att inte köpa på mig så mycket så jag inte hinner lyssna.
Men det blir mycket att blogga om med tiden. jag lovar er det och lite till


Men nu blir det lite planering och förberedande för årets listor och även skall se om jag kan hinna lyssna på ett par album under December.
Vi får se men jag hoppas att ni är med mig än så länge.

Det känns så konstigt att året bara har rullat på för mig.
Vi får se hur det slutar

Kommentarer