Musik på CD: John Wildcat ‎– Min Egen Väg Digipack 2015

Omslaget till CD:n

Baksidan med låtlista

Bandet + CD





Musiker

John Wildcat ‎– Sång , Gitarr ,  Bas



Låtlista


Det är Vi Som Får Pälsen Att Stå
Ingenting Kan Hindra Mig
Min Egen Väg
King Of The Road
Raggen Går
Du Gamla Du Fria
Apans Sång (Djungelboken Cover)
Men Bara Om Min älskade Väntar (Nationalteatern Cover)
Min Stjärna
Permission
Sommarnatt (Snowstorm Cover)
Dina Andetag 




Det senaste skivan från John Wildcat. Vad skall man säga denna gång tro. Det är en konstig blanding av musik måste jag säga denna gång. Rockabilly , patriotism , Disney & covers. 

Det är en lite konstig platta men samtidigt är det riktigt bra ändå. 
Fortfarnade lite skitit men ändå riktigt bra musik. Frågan är bara hur hans musik kommer att utvecklas. Blir det mera Rockabilly eller blir det bara hans egna sound som kommer att komma fram med tiden. Det skall bli intressant att följa John Wildcats musik. 
Rock on fortfarande 

Betyg 3/5

Kommentarer