Vinyl Singlar: Ray Parker Jr. ‎– Ghostbusters RSD 2014

Omslaget till 10 Tummaren

Baksidan med låtlista 

LP:n är läckert Grön  Bild 1

LP:n är läckert Grön  Bild 2

Lappen sitter bakom skivan

exemplar 951/5.000

Lite reklam för RSD 2014







Musiker

Ray Parker Jr - Sång



Låtlista

A-Sidan

Ghostbusters (Album Version)
Ghostbusters (Instrumental Version)


B-Sidan

Ghostbusters (Extended Version)
Ghostbusters (Dub Version)


30th Anniversary edition.
2014 Record Store Day release.
Limited Edition of 5000



Jag missade denna utgåva förra året. Jag kunde inte få tag på den, men tillslut via Facebook så fick jag äntligen den, Ghostbusters är en av mina favorit filmer och jag har alltid älskat låten.
Vet inte varför den sitter så bra varje gång jag lyssnar på den.

Samtidigt så är jag glad över att få ha den i samlingen,
Snart är det inte mycket kvar att samla känns så konstigt på något sätt.
Men jag klagar inte

Kommentarer