Vinyl Singlar: Paatos - Perception / Tea clear vinyl 2001

Skivpåsen är vit 

Skivan är Clear A-Sidan Mellotronen Loggan på Etiketten 

Skivan är Clear  B-Sidan - Mellotronen Loggan på Etiketten 





Musiker




Stefan Dimle - Bas
Ricard Nettermalm - Trummor
Reine Fiske - Gitarr
Johan Wallén - Keyboards
Petronella Nettermalm - Sång & Cello





Låtlista

A-Sidan

Perception

B-Sidan


Tea




Limiterad uplaga i 600 exemplar.


Jahopp då var det färdigt helt med Paatos. Det känns lite konstigt måste jag erkänna. Eller så har jag fått tag på det bästa till sist. Det är så att kära Stefan Dimle kunde få tag på ett exemplar och Skicka den till mig SÅ nu har jag Paatos första och än så länge enda singel.


Musiken är precis som jag trodde att det skulle vara och Paatos spelar och leverar ordentligt.

Tea är och förblir deras bästa låt. Tänk att så ren och klar musik vara så underbar.
Turid är en duktig och härlig Låtskivare. Synd att hon inte håller på med musik längre.

Singeln är väl mest för samlare. Men om ni kan och får tag på den så lyssna och njut.
Ni kommer att spela den ofta och samtidigt njuta av riktigt skön och härlig lung prog.


Betyg 4/5

Kommentarer