LP - Skivor : Paatos - Silence Of Another Kind 2006

Omslaget är svart men
jag hoppas att det syns 

Baksidan med låtlista 

Uppviket Bild 1

Uppviket Bild 2

Uppviket Bild 3

Skivpåsen Bild 1

Skivpåsen Bild 2

LP:n

A-Sidan

B-Sidan

Mellotronen loggan finns här som vanligt





Musiker



Jonas Wall - Barytonsaxofon
Stefan Dimle - Bas
Peter Nylander - Gitarr, körsång
Johan Wallén - Keyboard , Bas & körsång
Hux Flux Nettermalm - Slagverk, körsång
Anders Nygårds - Violin, Viola
Petronella Nettermalm - Sång, Cello


Låtlista

A-Sidan 

Shame
Your Misery
Falling
Still Standing


B-Sidan

Is That All?
Procession Of Fools
There Will Be No Miracles
Not A Sound
Silence Of Another Kind 


Limiterad i 100 exemplar



Deras Tredje album kommer här och det är en LP.
När jag lyssnar på denna direkt så känns det som att det inte riktigt kommer att fungera.
Nej detta går inte ärligt talat.
MEN MEN MEN

När man har lyssnat ett par varv till. Vad ska jag säga. Denna är ändå riktigt bra skiva.
Det känns bra efteråt och i min värld så är det ett gått tecken. Men det krävs ett par varv för att denna skiva skall växa och bli starkare.

Men ändå blir det inte riktigt lika bra som deras andra skivor. Den når inte lika fram som dom andra. Vet inte riktigt varför

Men jag får ge den ett par varv till senare framöver




Betyg 3/5

Kommentarer