Konstigt Det blev lite RSD 2015 ändå



Det gick för mig ändå. (Lät väl lite fel kanske). Men det var inte det vi skulle diskutera.
Det är så att det blev lite mindre skivor för mig denna gång. 
Kommer ni håg hur det gick förra året.  Om inte så kan ni kolla här.


Det blev ändå lyckat trots att jag inte var på plats. (Lovar att det kommer att bli nästa år).
Men jag fick tag på det jag ville ha. Det blev sammanlagt ca 2 LP & en 7-Tums singel
Trodde att det skulle bli mera. Men jag hade fel för stunden


A-Ha - Take On Me 7-Tum Pic

Cortex - ‎–Spinal Injuries / The Mannequins Of Death (Spinal Injuries Outtakes)




Ebba Grön – Live (Grå Version) 

Ebba Grön – Live (Grå Version) 
Cortex - ‎–Spinal Injuries / The Mannequins Of Death (Spinal Injuries Outtakes)
A-Ha - Take On Me 7-Tum Pic




Synd bara att det inte fanns något mera att gotta sig i. 
Men det kommer nog kanske att bli lite mera med tiden. 
Väntar på en singel som jag hoppas kommer till Sverige

Det låter väl som något bra eller vad tror ni. Dock var det verkligen Ebba Grön LP:n som jag ville ha i samlingen. Det skal bli intressant att kolla upp den skivan med tiden.
Men hur mycket skall dom mjölka egentligen. Kanske kommer det nytt material snart hoppas jag.


Samtidigt så hoppas jag att det kommer ett paket snart. Har fått tag på Paatos singeln nu till slut. Men det kommer senare i bloggen . Väntar även på Scorpion - I Am the Scorpion LP:n
Stort tack Stefan


Så det blev ändå lite RSD 2015 ändå. 

Kommentarer