3 LP + CD & DVD med Paatos

När jag på senare tid har upptäckt lite mera prog så fick jag ett tips om detta band Paatos.
Eftersom jag gillar Morte Macabre så tänkte jag först att detta är nog något för mig. (Väntar fortfarande på Morte Macabres andra platta.) Dock gillar jag att utforska och upptäcka mera musik. Frågade runt på nätet och fick lite tips om detta band.


Så det var bara att fråga Stefan Dimle om han kunde hjälpa mig och det kunde han.
Så det blev en rejäl beställning. Alla Paatos 4 första skivor. Det skall vara dom klart bästa skivorna. Så till slut så kom det ett paket så det var bara att öppna och gotta sig i allt som kom med



Paatos-Timeloss På LP
Paatos-Kallocain CD + DVD
Paatos-Silence Of Another Kind LP
Paatos - Sensors LP


Jag tänkte att nu skall jag ta denna vecka och gå igenom alla dessa skivor så jag bara kan lyssna ordentligt och bara njuta av musiken.

Men jag tänker ta dom i tur ordning.

Hoppas ni kommer gilla detta 


Så nu på måndag den 13/4 så kör vi igång Kl 12:00 i 4 dagar frammåt så kommer det komma upp en bloggpost ang Paatos skivorna

Kommentarer