Ombyggnad I Skivsamlingen Del 9 Dock bara CD denna gång



Det började med att det såg rätt så trångt i bokhyllan bland skivorna. Det är inte så roligt med dubbla Rader. Inte sant

En del av bokhyllan

En del av bokhyllan Bild 1 

En del av bokhyllan Bild 2



Så jag tänkte att nu skall det sättas upp ordentligt så jag köpte ett CD ställ på Erikshjälpen för 35 kr.
i Trä så jag hoppas att det kommer att hålla där det står lutande mot väggen.


Här skall det sorteras upp skivor i 





. Så nu skall det göras ett försök att fixa någon sorts ordning på denna röra


Här skall det göras om bland skivorna 






Nu börjar det arta sig hylla nr 1 är full

och nr 2 är påbörjad.



Mellotronen släppen får en egen del av stapeln i skivskåpet tänkte jag mig.
Kolla till Höger stapel 



Pink Floyd får vara kvar i bokhyllan.
Det är dom jag är mest rädd om.




Denna har jag glömt bort att jag hade i skivhyllan. Har inte ens lyssnat på den
Opeth - Watershed





Nu ser det bättre ut i bokhyllan i alla fall vad tycker ni nu.





Mycket bättre nu att jag har mera plats att fylla ut med. 

Kommentarer