Bloggen fyller 3 år på Fredagen den 13:De







Jaha Då var det Fredagen den 13 :de Mars och det betyder att det inte är en Otursdag.
Eller det beror på hur man ser det. Idag är det även 3 år sedan jag började med bloggen.
Hade som sagt inte räknat med att det skulle bli så här mycket på bara tre år.







Det känns även lite konstigt att allt började med dessa 7-Tums singlar

I början för 3 år sedan




och sedan så slutar det så här till slut. 




Dock är jag väldigt förvånad hur man ser det Statistikmässigt.
Jag har till idag skrivit ca 867 st inlägg. & 66, 052 besökare som har tittat på mina inlägg.
Vet inte vad jag skall säga. Jag är förvånad rejält just nu måste jag säga.


Dock har jag även lagt på 2 st plattor för att fira 3 år jubileet.
Detta blev dessa till samlingen. 
Lite dyrt men jag klagar inte som sagt

Det är dessa skivor




Älgarnas Trädgård - Framtiden Är Ett Svävande Skepp,
Förankrat I Forntiden Nypress

Nature - Nature Nypress



Hoppas att ni fortsätter att hänga med min resa i skivsamlingen
Tack för denna gång 

Kommentarer

Skicka en kommentar