Vinyl Singlar: Rush - Caravan / BU2B Vit 2011

Omslaget till Singeln

Baksidan med Låtlista 

LP:n är läckert vit 

A-Sidan

B-Sidan

Textblad Bild 1

Textblad Bild 2




Musiker

Geddy Lee - Elbas, Keyboard, Baspedaler, Sång
Alex Lifeson - Gitarrer, Keyboards
Neil Peart - Trummor



Låtlista



A-Sidan

Caravan

B-Sidan

BU2B



Jag har som ni redan vet en enda låt med RUSH innan jag köpte denna singel så var det
The Garden. Jag blev nog RUSH frälst när jag hörde den.
Men det är så svårt att veta vilken platta man skall börja med. Så jag får väl fortsätta leta.
Med tiden så skall det bli flera RUSH skivor hemma hos mig


Men nu över till Singeln. Den är från Clockwork Angels (Det var visst The Garden med).
Jag borde enligt uteslutnings metoden gilla dessa låtar med inte sant. Visst det gör jag men inte lika mycket som The Garden. Mer än så finns det väl inte mera att säga. Riktigt bra singel

Betyg 3,5/5

Kommentarer