Skivköp 2015 (eller detta är kvar att blogga om än så länge)



Efter den stora Fläsket Brinner boxen är det så dags att kolla upp vilka skivköp det har blivit under 2015 än så länge. Nu tänkte jag att jag skulle börja med att blogga om dessa och sedan så är det dags att ta tag i 2015 ordentligt. Dock har jag nu ett köpstopp på skivor fram till Thåström släpper sin nya skiva och det är 11/2 vilket är den 11 februari 2015. Så detta är alltså det jag har köp under 7 Januari - 1 Februari. Det är en blandad kompott som jag skall sätta tänderna i snarast



Det är dessa skivor både gammalt och nytt 



Solid Ground - Made In Rock CD
Mikael Ramel - Till Dej CD



Sodom - Sacred Warpath EP
Haken  - The Mountain CD



Tom Zacharias - Belinda
Dubbel LP 


Kenny Håkansson - Springlekar Och Gånglåtar LP
Samla Mammas Manna, Gregory Allan Fitzpatrick - Snorungarnas Symfoni  LP

Motvind - Motvind LP 
Brownout - Brownout Presents Brown Sabbath EP


Jorn Lande* & Trond Holter ‎– Dracula (Swing Of Death)


Artister Mot Nazister - Det Här Är Ditt Land CD-Singel
Queensrÿche - Operation: Mindcrime

Kommentarer