LP - Skivor : Iron Maiden - French Kisses From Eddie White Vinyl 2003

Omslaget ser väl inte mycket ut för världen

Baksidan med låtlista

Skivpåsen är vit 

Lika så LP:n

Etiketten
Eddie stirrar på dig  


Finns i 1.000 ex



Musiker


Steve Harris - Bas
Bruce Dickinson - Sång
Janick Gers - Gitarr
Nicko McBrain - Grummor
Dave Murray - Gitarr
Adrian Smith - Gitarr




Låtlista



A-Sidan

Die With Your Boots On
Revelations
22 Acacia Avenue
The Wickerman


B-Sidan

The Clansman
The Clairvoyant
Heaven Can Wait
Bring Your Daughter To The Slaughter 

Recorded Live In Paris , Bercy 25/06/2003
Limited Edition of 1,000 copies.





En Iron Maiden bootleg kommer här. Har inte haft någon Bootleg från Iron Maiden. Så jag tänkte att jag chansar och tar denna. Visst ser omslaget riktigt fult ut. Men när man tittar på skivan som är läckert Vit. Så känns det som att det kan ändå vara bra skiva.

Men ser man på låtlistan så är det fina guldkorn. The Wickerman , The Clairvoyant , 
Heaven Can Wait Bring Your Daughter To The Slaughter & Revelations. 

Ljudet är väl klart godkänt. Men det känns ändå som att detta är bara för fansen. Eller Hardcore fans. Gillar du Iron Maiden och Bootlegs så finns det nog en hel del på svarta marknaden.

För mig kommer det nog bara bli en Iron Maiden Bootleg för mig och det är denna.
Men jag skall väl inte klaga ändå eller ska jag det. Nu har jag en till samlingen i alla fall.
Det är alltid något.


Betyg 4/5

Kommentarer